torsdag 4. april 2013

didn't anyone ever tell you it's ok to shine?

jeg har ingen anelse om hvorfor jeg startet denne bloggen. etter en uke på tenerife, og rundt 20 timer på gardermoen føltes det som tidenes idé. herregud, så klart måtte jeg begynne å blogge igjen! 

om hva?

det er liksom det store spørsmålet. det finnes jo allerede tusen blogger om alt man kan blogge om. (muligens med unntak av en blogg om navlelo, men interessefeltet mitt ligger liksom ikke helt der.) jeg får ta det som det kommer.

jeg kunne startet kjendisblogg, og postet bilde av alle kjendisene jeg har møtt, men det ville muligens blitt en litt kort blogg. her er kjendisene jeg har møtt:

seigmen (hjerte!)

pelle politibil


forresten, så heter jeg ingvill. hei!

ps. hjertet gjør litt vondt, for klokken halv syv i dag tidlig sa jeg ha det til den irske gutten med krøllete hår. vi gråt på flyplassen, begge to.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar