fredag 5. april 2013

om hjerteforma ting

jeg er egentlig ikke sånn veldig opphengt i ting som er hjerteforma. hjerteforma bilderammer, lysestaker, alskens pyntegjenstander, "home, sweet home"-skilt og lignende blir for klissete og sukkersøtt for meg. gammelrosa dilldall og pyntesteiner, nei, takk som byr! 

satt og vurderte hva jeg synes om hjerteforma smykker og sånt også, og konkluderte egentlig med at det ikke er helt min greie, det heller. men så tenkte jeg litt mer på det, og innså at om jeg hadde hatt en kjæreste, og vedkommende hadde funnet på å gi meg et smykke med hjerte på, ville jeg nok blitt helt riv ruskende superglad likevel. 

ting jeg derimot synes burde være hjerteforma er:

mat

hjemmebakt hjertebrød

mmm vaffel

solbriller

noralf <3

og godteri



1 kommentar:

  1. Ønsker meg hjerteforma steikepanne, sånn lita ei!

    SvarSlett