torsdag 11. april 2013

nam 1

noe av det beste jeg vet er frukt med mager vaniljekesam på. det går en skål om dagen.
minst.

da tine lanserte de nye boksene for alt av den type produkter, ble jeg superforvirra, og kjøpte feil. jeg kjøpte vanlig vaniljekesam. etter å ha latt den stå i kjøleskapet i over to uker (hurra, god utløpsdato! hjerte!) fant jeg ut at jeg måtte spise den opp. den tok opp plass i kjøleskapet, og jeg kom fram til at jeg med stor sannsynlighet kom til å overleve 7,4% fett (vs 0,6% i den magre).

etter å ha konsumert boksen med vanlig vaniljekesam, var jeg kjempeglad. det er første gang jeg har opplevd at et "magerprodukt" helt superoppriktig smaker bedre enn "originalen". mens umager vaniljekesam smaker litt lite vanilje, og føles rar og fettete i munnen, smaker den magre mmmhjertenamnam. hurra!

uhurra er at det nesten har blitt vanskelig å oppdrive mager vaniljekesam i det siste. før påske måtte jeg dra med meg karoline inn på fem matbutikker for å finne. og i påska måtte den søte krølltoppen bare henge med da jeg travet gjennom tre. huffamei!



ps. i dag stod jeg opp 05:45. klokken halv syv var jeg i full gang på ellipsemaskinen på treningssenteret. hva faen.

pps. jeg har laget ostekake! supergod ostekake uten sukker, og med mindre fett enn "vanlig" ostekake har. hvis jeg får somlet meg til å ta bilder, og å huske hvordan jeg faktisk fikk til det der, skal jeg poste oppskrift.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar